BHRA ametlikud teadaanded

Kiirendusvõistluste Eesti Meister 2008 (I-III koht) 29.09.2008
klass /koht võistlusnumber sõitja sõiduk
A-klass (Eesti meistrivõistlused) - auto kuni 4l. Vabalthingav
I koht A10 Biezais, Agris BMW E-30
II Koht A01 Pesur, Eero BMW M3
III koht A08 Shabalin, Andrei Honda Civic
       
B-klass (Eesti meistrivõistlused) - auto üle 4l. vabalthingav ja kuni 4 l. ülelaadimisega, v.a bigblock
I koht B36 Krum, Kaido BMW 316
II Koht B03 Zausajevs, Ilmars Audi S2
III koht B09 Voit, Markel Toyota Supra
       
C-klass (Eesti meistrivõistlused) - auto üle 4 l. ülelaadimisega ja bigblock
I koht C04 Heinonen, Oskari Chevrolet Chevelle Malibu
II Koht C09 Hatšaturjan, Artur Mercedes-Benz SL 55 AMG
III koht C10 Laumets, Levo Dodge Viper
       
D-klass (Eesti meistrivõistlused) - autode vabaklass (outlaw)
I koht D02 Kuriks, Lauri Pontiac Trans Am
II Koht D01 Vitsut, Taavo-Erkki Chevrolet Camaro
III koht D09 Hunt, Alari Chevrolet Corvette
       
Bracket- klass (BR-klass) (Eesti meistrivõistlused)
I koht BR06 Kalda, Ardo Chevrolet Camaro
II Koht BR01 Narits, Marko Nissan Sunny GTi
III koht BR15 Nõmm, Tanel Audi A4
       
E-klass (Eesti meistrivõistlused) - mootorrattad kuni 650 cm3
I koht 151 Leonov, Georg Yamaha R6
II Koht 192 Beljaev, Kristian Yamaha R6
III koht E01 Roondi, Jaak Kawasaki ZX-6RR
       
F-klass (Eesti meistrivõistlused) - mootorrattad alates 651 cm3
I koht F13 Leonov, Georg Kawasaki ZX10R
II Koht F04 Kirsimaa, Mikk Suzuki GSX-R1000
III koht 150 Tuominen, Ari Suzuki Hayabusa Turbo
  
Kinnitatud 22.09.2008
Kiirendusvõistluste Alakomitee
Muudatused ja uuendused hooajaks 2009 23.09.2008
Väljavõtted Alakomitee koosoleku protokollist 13.08.08.
Klasside uuendused
1.1 Streetman-klassi (EM-väline klass) uued tingimused:
1) indeks 11,5;
2) eliminaatoritega, 8 eliminaator;
3) 1. koht saab karika vm auhinnad;
4) muud tehnilised tingimused on BHRA omad.

1.2 Muud klassid
1.2.1 A-klass – kõik samad reeglid
1.2.2 B ja C klass – nn „street-klassideks“.
Uued nimetused selguvad. Samuti täpsed tehnilised reeglid.
1.2.3 Uus EM- klass
Modified - (pro-treega)
Tingimused tuleb lahti kirjutada tehnilistesse tingimustesse, samuti olulisemad erinevused B-ja C-klassiga:
1.2.4 Outlaw klass – kõik samad reeglid
1.2.5 Bracket-klass - jääb samaks
 
Osalustasud 2009
Uuest hooajast uued võistluse osalustasud
EM- klassid: 1500,00 EEK
Streetman: 1000,00 EEK
 
Väljavõtted Alakomitee koosoleku protokollist 22.09.08.
 
2008 a. punktide kinnitamine
Kinnitada 2008.a. punktiseis. Punktitabelist jäävad välja A. Hatšaturjan ja K. Käbi, kes pole oma litsentse lõplikult korda ajanud. Samuti saab sellisel juhul olema küsitav nende võistlemine EMV arvestuses hooajal 2009.
 
Täiendatud: alates 23.09.08 protestmise aeg 14. päeva. Kui selleks ajaks ei ole antud kodanikud oma litsentse korda ajanud, siis liiguvad järgmised kohad konkreetses klassis EMV-arvestuses koha võrra ülespoole.

Kalender 2009
EMV võistlused toimuvad laupäev, pühapäev, välja arvatud Nightrace.

Võistluste toimumise esialgne kalender (ajad ja kohad):
I EMV – 16-17. mai 2009, Tartu, Raadi
II EMV – 13. juuni 2009 (, Nightrace) Haapsalu
III EMV – 18-19. juuli 2009, kas Haapsalu või Tartu/Raadi
IV EMV – 22.-23. august 2009, kas Haapsalu või Tartu/Raadi

BHRA Baltic Cup 2009 – ei toimu!
Testipäev – 2. ja/või 3. mai 2009 (sõltub ilmastikuoludest jm tingimustest)
Lõppkiirusvõistlus Speedest - 25. juuli 2009

Lõppkiiruvõistluste reeglid
Alakomitee ettekirjutus lõppkiirusvõistlustele: 2009 aastal ei saa ükski lõppkiirusvõistlus registreeritud ja kinnitatud kui ei ole olemas reegleid. Korraldajatel palun pöörduda:
aivo@speedest.ee
 
Klassijaotusest 2009
Kassijaotus jääb selline nagu eelmisel koosolekul otsustati. Olemasolevatele klassidele luuakse juurde uus klass. Hetkel oli nimetatud „Modified“ klass, kuid klassi nimetus tuleb mõelda teine. „Modified“ on välismaalastele liialt eksitav. Üks võimalus on teha nimekonkurss. Žüriiks on Alakomitee.
Muudatused: B ja C muutuvad enam nn „tänava-klassideks“.
15. oktoober peaks olema uue klassi tehnilise tingimused paigas, mis läheks Alakomiteele kinnitamiseks.

Tehnilised reeglid
Vaja luua uue klassi tehnilised reeglid ning vanad vaja korda teha. Sõnastused õigeks ning tõlkida.
Otsustati luua nn "tehniliste reeglite töögrupp", mis hakkaks tegelema:
1) uue loodava klassi tehniliste reeglitega;
2) korrastaks olemasolevad tehnilised reeglid;
3) organiseerib tehniliste reeglite tõlkimise;
4) muu tegevus, mis on vajalik ning mis pole siinkohal märgitud.

Töögrupi liikmed:
Taavo-Erkki Vitsut,
Ardo Kalda,
Anryo Raamat
Samvel Mäemurd
Mart Pere

Kuna teemaga on kiire, siis leiab esimene töögrupi kokkusaamine aset juba selle nädala pühapäeval, 28.09.08. Paika sai pandud ka lõpp-kuupäev - selleks on 15.oktoober k.a. Selleks kuupäevaks peaks siis tehnilised reeglid andma üle Alakomiteele kinnitamiseks ning hiljem saab need siis avalikustada.

Tsiklite reeglid teha ringi – viia lähedale Soome vm Euroopa-maa reeglitele.
Moodustatakse samuti töögrupp.
 
Võistluste rekordid
UUS nõue hooajast 2009: „Võistluste rekordid“ – võistleja esitab Alakomiteele ettepaneku rekordi kinnitamiseks, tuues välja kiirusajad (1% nõue) ning aja ja koha, kus rekord sõideti. Alakomitee kontrollib ja kinnitab ja viib sisse muudatused.

Stardialasse sissepääs – probleemi lahendus
Hooajast 2009 hakatakse rangemalt kontrollima stardialasse sissepääsevate inimeste hulka. Võistlejatel on kohustus registreerida oma mehhaanikud (koos andmetega) võistluste registreerimise-süsteemis. Kui ikkagi tegemist on lapse või niisama sõbraga, kes otseselt ei peaks viibima stardialas, siis saab pealtvaataja käepaela. Kui seisab mittevajalikul ajal stardialas ja segab võistluste kulgu, siis karistatakse sõitjat (võistlejat), kellega see konkreetne „mehhaanik“ kaasas on. Esimene kord on hoiatus ja teine kord trahv.
 
Partnerid